ja..

Så trött på griniga/omogna människor i min omgivning.
Väx upp för fan, det är dags nu!
Vad man än gör är det liksom aldrig nog? Vi är inte 14 längre...
VI GILLAR INTE BITTRA MÄNNISKOR!

Behövde avreagera mig lite... sorry!

Om 4 dagar får vi veta om Emmi får lägenheten hon sagt ja till.. Vi väntar med stor spänning!
Och jag kan med glädje berätta att jag kommer kunna lägga undan pengar denna månaden.
Peter, Emmi... Resan kommer lite närmre!

Inatt drömde jag att jag var gravid. Men när jag skulle föda kom det inget barn?
Haha, jag tror jag blivit galen?

Saknar iaf min ögonsten till brorson, Melvin..
Ska åka och kidnappa han någon dag tror jag!

usch, detta inlägget var inget vidare kul.




Kommentarer
Postat av: emmipemmii

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa fyra dar kvar.. wohooooo
*doing the ofarliga k-pist like a firande thing* hahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback