mina damer och herrar...

Låt mig presentera den på långa vägar absolut sötaste och roligaste arbetskamraten jag har:

DORIS
image4

Så fort chefen är på lunch leker jag och Doris som om vi aldrig gjort någonting annat.
Frågan är vem av oss som har roligast?
Doris är en fransk bulldog på snart ett halvår. Hon älskar mat och att fisa.

Jag och Peter just slängt i oss tacos för halva sverige. Så nu halvligger vi här i soffan och jäser, tittar på IFK-Halmstad och bara slappar. Snart dags för mig att bege mig mot sovrummet där So you think you can dance väntar... Jag erkänner, jag är en sucker för det programmet. Jag lipar när mina favoriter åker ut, och jag lipar när dom får beröm.. Man kan kort och gott säga att jag är en väldigt blödig människa. Speciellt den tiden på månaden.

Med dessa orden tackar jag för idag och tar på mig nattluvan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback