lite tankar...

Nu har Britney förlorat vårdnaden om sina barn. Vet dock inte riktigt om jag litar med på den där K-fed som han så fint kallas. Jävla golddigger i mina ögon. Bara tanken på att han hade ett barn och ett barn på väg när han träffade Brittan och försörjde sig på att bakgrundsdansa i olika videos gör saker ganska glasklart. Han är bara ute efter pengar och kändisskap.

 

Nu var det ju inte det jag ville säga, utan jag ville säga att jag idag är världens tröttaste Elin. 

 

Har jag barn som vaknar mitt i natten?

- Nej

 

Har jag svårt att somna?

- Nej

 

Har jag vaknat mitt i natten?

- Nej

 

Gick jag och lade mig tidigt?

- Ja

 

Äter jag bra?

- Ja

 

T.o.m på morgonen Elin?

- Ja, fast det kanske dröjer till kl 11 ungefär.

 

Så varför är jag så trött?

- No idea! Fast det kan ju bero på att jag GÅR UPP OMÄNSKLIGT TIDIGT?! 

 

Det är något fel på mig skulle jag tro.

Ja, det är nog det... Snorig i näsan är jag också. 

Hypokondrianfall kanske ni tänker nu, men nej. 

Jag är konstant sjuk. Och det är inget jag inbillar mig!

 

Nu ligger doris bredvid mig på min kundbesöks stol och sover. Den lilla prutthunden.

Ser skönt ut, ska nog göra henne sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback