OJ OJ i farten igen

Jag känner att jag och en speciell busschaufför hyser agg mot varandra. Han försöker varje jäkla morgon han kör frysa ner mig till ismannen.
Antingen är han lite smått IQ-befriad och inte vet hur värmen fungerar. Eller så hatar han mig?
Vad tror ni?

När vi kom till Älvängen i morse (man gör ett långt stopp där i ca 5-10 minuter) hade vi stått ut tillräckligt tyckte jag och gick fram och sa åt honom att stänga dörrjävlarna eftersom det minsann är minusgrader ute.
Utan ett ord eller blick trycker han på en knapp och dörren stängs, det var som om han hade väntat på att jag skulle komma fram och skälla. 
När jag vände mig om kände jag hur hans blick brände i ryggen på mig. 
Vi hatar varandra. Det är ömsesidigt.


Kommentarer
Postat av: Emmi

Han älskar dig! Han vet bara inte hur han ska visa de...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback