snorig fredag...

Ha ha, min kära vän Emmi har urinvägsinfektion.
Och nu tror hon att hon kommer dö. Så jag säger det en gång för alla till alla mina kompisar:
- Tro mig, man dör inte av urinvägsinfektion.

Idag ska jag hem till min älsklingsnilo efter jobbet för en liten hemmafest. Dock blir det lugnt för mig då jag har seriepremiär imorgon. Plus att min förkylning inte vill ge med sig alls!
Men det ska iaf bli väldigt kul! Synd dock att Emmi o Jens inte kommer, nästan straffslag på dom.

Imorgon ska jag spela match som sagt, sen ska jag hem och lägga mig i soffan, ta en powernap.
Mysa med älskling och laga mat och förhoppningsvis se någon bra film!
Låter som en underbar dag för mig. 
Söndag blir en liten utflykt till Ucklum och hälsa på bror med familj. Dom har fått tillökning i form av 2 undelater som heter Nisse och Mimmi. Min 2-årige brorson Melvin är som förtrollad, det lilla rumpetrollet.
Sen blir det tillökning igen om någon vecka i form av bebis nummer 2. Faster längtar!

Ha en underbar helg folket, det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Emmi

varför nämner du inte i din blogg att du glömde din brors födelsedag????? så folk vet om vilken hemsk syster du ääär????? hahahahahahahahah!! ha så kul ikväll... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback