underbar helg...

Sitter och väntar på den spännande matchen mellan ifk götlaborg - hammarby nu. Blir det vinst idag är vi med i guldkampen på riktigt! Bara vi inte faller på mållinjen som så många andra gånger!

Helgen som gått har varit så otroligt rolig. I lördags spelade Peter sin sista match för säsongen. Och trots otroligt bra insats från mannen himself, fanns det tyvärr inte mycket han kunde göra i målet då ifk trollhättans försvar redan hade avslutat säsongen verkade det som?
Det blev en tung förlust med 2-3 till mariestad.
När vi kom hem började jag göra mat, potatisgratäng stod på menyn eftersom jag alltid skryter om den. Tyvärr lyckades jag ta ut den några minuter för tidigt så det blev lite extra tuggmotstånd ha ha.
Men god blev den. Nilo sprang och åt potatis efter potatis, till slut var jag tvungen att gömma den ungefär, för tro mig hon luktade otroligt mycket potatisgratäng. Och luktar man potatisgratäng får man inga killar...
Hade en underbar kväll med Emmi och Nilo på Lipz. Jag lyckades som vanligt få i mig för mycket. Självdiciplinen hade jag lämnat hemma om man säger så. Så nu blir det lugnt några helger framöver, då jag e ganska glad i att dra mitt kort när jag fått i mig lite alkohol..

Nästa helg startar serien. Ska bli så otroligt kul! Längtar redan, lika mycket som jag längtar till nästa fredag då Nilo ska ha en liten klassfest och hon bjudit en speciell gäst.
- Är så otroligt stolt över dig ska du veta!
Hoppas innerligt att det är rätt denna gången!
Kanske blir lite väl internt nu, men jag vill inte hänga ut varken Nilo eller den speciella gästen riktigt än. Ha tålamod ;)

Nu får jag allt logga av. Matchen väntar!
Här kommer lite kort från vår roliga och galna lördag i Trollywood. ENJOY!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback