För i helvete...

...människor!
BORSTA TÄNDERNA PÅ MORGONEN!
Seriöst, jag har nu råkat ut för detta varje dag i två veckors tid - jag får en illaluktande skolunge bredvid mig på bussen. Och då menar jag inte svettlukt, tro mig, den döljer ni så väl med parfym. Ni stinker så mycket parfym så jag blir ärligt talat förvånad om själva bussen inte luktar när den åker förbi.

Nä, jag pratar om morgonandedräkt. Hur svårt kan det vara att borsta tänderna på morgonen?
Ni luktar som apor i munnen... 
Tänk er själv, ni sitter och halvsover med Ipoden i öronen, drömmer er bort lite. Så helt plötsligt, bara sådär får man en"andedräktskaka" i ansiktet. Du vaknar tvärt och undrar vem fan det är som bajsat ner sig.
Vänder på dig och ser en pubertetsnisse sitta sovandes bredvid med öppen mun.
Blir fasiken illamående när jag tänker på det. Känner ni inte själva att ni luktar?
B-O-R-S-T-A  T-Ä-N-D-E-R-N-A!

Idag är det fredag och jag ska mysa med Nilo - min lilla pärla.
Ska bli skitkul rent ut sagt, saknat henne som f*n!
Imorgon är det DM, sen blir det hem och däcka i soffan och hoppas att älsklingen inte gjort andra planer. 

Slutligen vill jag önska alla en underbar helg!
A, förutom ni som luktar bajs i munnen då.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback