hihi....

Har sett en sån fin lägenhet på hemnet. 
Jag tyckte den va billig, och nu är det inte den oekonomiska Elin som skriver, utan den var helt OK i pris.
Helt nyrenoverad i princip... liten altan och trädgård, ja verkligen allt vi vill ha...

Saken e den bara, att nämner jag en till lägenhet för Peter kommer han få krupp på mig.
Men jag bara känner att jag måste. Jag e hemskt ledsen Peter att jag tjatar hål i huvudet på dig, men jag tyckte att denna är näst intill perfekt, och säger du annat blir jag tvungen att... Ja, jag vet inte? ha ha...

Utan att bli arg på mig nu, gå in på hemnt och klicka till dig Bäckeforsgatan 38 i skogshöjden.

haha.... Undrar om du nappar på detta.. ;)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Blir det köp? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback