ja...

Ja, då var man här igen efter en veckas uppehåll. Har hon varit ute och rest? kanske ni undrar, men icke! Skulle jag aldrig få för mig att göra. Inte utan att berätta det. Jag har ju trots allt TRE läsare att ta hänsyn till. Och det är fasiken inte illa pinkat det.

En liten update om lägenheten  kan jag ju ge er iaf.
Både jag och Peter är positiva, vi gillar den väldigt mycket. Det enda som är lite (och då menar jag lite) dumt är att den ligger lite utanför stan, men jag kan ärligt säga att jag mer än gärna cyklar den biten. Kan jag nog behöva eftersom jag den senaste tiden supersizat mig själv. Igår fick jag ångest och gjorde en god kycklingsallad istället för att käka pizza. Duktigt va?
Iaf, nu vet ni. Vi funderar lite till på lägenheten. Men jag hoppas att vi bestämmer oss för något positivt :)
Får väl se innan också hur många som visat intresse för den....

Veckan som gått har passerat som en dimma. Mitt huvud o kropp försöker fortfarande anpassa sig till att gå upp klockan tjugo i sex. Fy fan säger jag bara. Hade jag kunnat hade jag dragit täcket över huvudet o somnat på mitt skrivbord här och nu ha ha..
Speciellt nu när det är mörkt o regnar...

Nä, nu ska jag ta mig i kragen, äta min ostfralla med en kopp varm choklad. Sen jobba lite, kan ju vara bra att göra ibland!

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback