Tuff helg...

Börjar bli något av en tradition att jag skriver varje måndag. Så för att inte bryta den trenden, ska jag även skriva ett inlägg denna härliga måndagskväll.

Först en helgrapport.
I fredags sov jag hos min pärla Nilofar. Först smällde vi i oss två Mcfeast & co, stressade hem och kollade lite på idolreprisen som gick. Träffade Sajna som är Nilos inneboende för tillfället, men flyttar om någon dag tror jag?
Inte sett henne på hur länge som helst så det va allt himla kul.
Sen åkte vi till Gothia arena där Nilo's lag skulle spela match. Dom förlora för er som bryr er.
Har glömt hur roligt det är att umgås med henne. Hade nostalgitrippar hela dagen och kvällen, samt att jag fick den berömda Nilo-snorsjukan, det är något man alltid får när man sover över hos henne. Vet inte vad det beror på men man blir iaf dundertät i näsan. Nilo är alltid en snorbobba så det var ingen överraskning där inte!
Vi åt äggmacka med ost. Kanske låter väldigt äckligt, men tro mig - det finns inget bättre än en ostmacka àla Nilo.
Älskar dig plutten! det får aldrig gå så länge mellan gångerna igen!
Och lägg ner din nya flummiga min! Skrattar så fort jag tänker på den.
Önskar jag hade ett kort att visa er, men tyvärr dyker den minen bara upp ibland.

Lördagen startade tidigt, på med träningskläderna och ut till hallen igen. Gick ut med inställningen att spela som vanligt och kämpa som en galning. Men det är svårt när kroppen inte riktigt hänger med. Konditionen hade jag glömt hemma kan man säga!
Iaf efter 2 förluster av 2 möjliga åkte jag och min vapendragare Emmi hem för att gå med Peter, Lakka och Johan ut. Johan om fyllde hela 29 år.. Hipp hipp hurra, bästa  "plastkusinen" man kan få... Utan tvekan!
Peter hade gjort en fruktansvärt god lasagne som gick åt. Emmi försökte tvinga i sig en kaffedrink - utan framgång.
En lyckad kväll!
image5
Bästa 29-åringen

Söndagen blev full av mys i soffan med fotboll. Lugnt och skönt - precis så som det ska vara!
Jag gjorde potatisgratäng med vispgrädde, för hemma hos oss äter vi inte nyttig mat. Oftast inte iaf.

Sköt nu om er, ska kolla på idol och luta mig tillbaka mot älsklingens trygga famn.






Kommentarer
Postat av: Nilo

hahaha luuuuub u baby!!

2007-09-26 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback