Dagens sanning...

... tyngdlagen och åldern börjar sakta men säkert ta ut sin rätt nu.
Som jag sa till min kära vän förut när vi diskuterade mina skadeproblem:

"..."brösten bara försvinner, men allat annat svullnar eller krånglar.."

Emmi tyckte förstås att detta var "dagens garv" som hon så fint kallar det, men älskade medmänniskor - det är sant. Lika sant som jag heter Elin.
Snart kommer jag tillämpa "penntricket".
För er om inte vet vad det innebär ska jag förklara nedan:

1. Tag en styck penna.
2. "Fäll upp" bröstet över axeln.
3. Placera pennan under bröstet.
4. Fäll ner bröstet över pennan.

Ramlar den ner? GRATTIS, du har klarat hängbröst testet! Du är purfärsk.
Lika färsk och fräsch som en jordgubbe i Juni månad.

Sitter den kvar? Jag beklagar.
Skojar bara, det händer oss alla förr eller senare.
Några av oss förr, några av oss senare. Undrar vilken grupp jag tillhör? 

Snart kommer jag få köpa pensionärssbiljett till bussen och ta rullatorn på promenad.
And we love it!





Kommentarer
Postat av: Magnus

Haha, tack snälla! =)

Jag gjorde nyss penn-tricket på min pung. Jag hittade sedan inte pennan efteråt..Det kan inte vara bra :D

Postat av: unni

fan elin d e illa d här....
numera e man bara ung o fräsh som 18 åring sen går d bara utför d ska gudarna veta!!!!!!

ps i älvängen har vi fått hus =) närmare dig o emmi ju haha ds

2008-01-22 @ 21:34:02
Postat av: Emmi

DAGS ATT SÄTTA PENNAN I GLÖD NU.... DRA UR DEN UR ARSLET TANTEN!!!

bli viktig igen, va bitter, låt oss veta!!
Puss å kläm Skit ner dig

2008-02-05 @ 17:24:31
URL: http://emmipemmii.blogg.se
Postat av: unni

Men HALÅÅÅÅÅÅÅÅ änna dags o dela me dig lite av dig själv igen!!!!

2008-02-22 @ 18:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback