Idol 2010?

Har just haft uppvisning på kontoret. Jag har sjungit Bohemian Rhapsody med Queen.
Ni kan ju förstå själva vilken uppvisning. Dessutom avslutade jag dängan med att få Doris att hoppa runt mig och skälla. Tyvärr blev hon nog alltför uppspelt för det luktade inte direkt kanelbulle efteråt. Ihärdiga och starka fisar har hon den lille skithunden.
Igår hade vi styrka och konditionsträning med basketen. Behöver jag säga att jag har upptäckt muskler jag inte trodde fanns? Är ungefär lika smidig som en 85-åring med ledbesvär idag. Och kom nu inte och säg att man måste stretcha, för det mina vänner.. det är endast för amatörer!
Nog sagt, dags att återgå till arbetet.
Årets julkort ska printas och facebook måste kollas.. Detta är skrivet med litet ironi.
För idag har jag faktiskt att göra.
Fred ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback