och så vare' ju det här me' rubrik...

Jag tror att alla någon gång har upplevt dödsrycket när man håller på att somna, det ögonblicket då kroppen faller in i total avslappning?

Favoriten måste vara när man drömmer att man sitter på en pall utan ryggstöd och lutar sig bakåt. Armar och ben flaxar febrilt för att fånga upp kroppen som kommer ramla i backen om man inte klarar det.
Jag gjorde det idag. På tåget.
Det måste vara höjden av pinsamhet när man sparkar till killen som sitter mitt emot så hårt att han nästan tappar andan.
Trots otaliga ursäkter från min sida tror jag nog att jag kommer få uppleva en hämnd inom en snar framtid.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Hahaha, dagens! fast jag är sådär 11dagar försenad...=P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback