turkisk mat

Jag älskar mat. Jag älskar speciellt mat som är god. Man skulle kunna säga att jag är ganska åpen, äter gärna ofta och mycket. Som tur är syns det inte på mig. Antar att den där ladugårdsdörren till arsle kommer runt 40-45 år? Om man ska gå efter hur min mamma och mormor ser ut. Ha ha.

Iaf, idag på min lunch bestämde jag mig för att äta turkiskt. Beställde en kycklinggryta med bulgur och en yoghurtröra (med vitlök), det hela var liksom übergott ända tills jag helt plötsligt bet i en sten, typ en sådan som man sandar med? Jag kan säga såhär, dom ska vara jävligt glada att min tand inte gick sönder. För då hade huvuden rullat! Men till saken nu då, vem som helst hade i det läget lagt ner, inte ätit mer. MEN jag som inte har någon hejd i kroppen vräkte som vanligt i mig hela portionen ändå. *suck*
Så nu sitter jag är - illamående som få.
Bjuder dessutom på en härlig bild från min fantastiska helg. Har aldrig påstått att jag är normal.
efter den sista drinken jag INTE behövde.

Kommentarer
Postat av: caroline

ha ha ha ha

2009-12-22 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback