varning

Det är jävligt halt ute. Se vart du sätter fötterna, jag lovar att det är värt det!

Jag förstår inte hur jag lyckas jämt? Vem är det som tycker att jag ska drabbas av ständig otur egentligen? Eller a, nu tog jag i för ständig otur har jag inte. Men man kan säga att mellan 05:00 - 09:00 ska jag ligga lågt. Går från bussen, glad att jag lyckats ta mig till Olskroken utan större bekymmer. Har Alicia Keys i lurarna och en saffransbulle i handen, ja helt enkelt glad!

Så helt plötsligt som en blixt från en klar himmel dyker den upp... isfläcken! Högerbenet glider ifrån kroppen onormalt långt och jag känner hur jag spricker en smula i mittendelen av kroppen, samtidigt försöker vänsterbenet parera hägerbenets bravader, jag ger ifrån mig ett läte liknande en brunstig älg, men lyckas fanemej hålla mig på benen. Hade dock velat se det i slowmotion. Så om någon i olskroken lyckades fånga detta på film, kontakta mig?

För övrigt tycker jag det är trist att det ser ut som ett vykort hemma med snö och frostiga granar. Så kommer man till göteborg... Härliga, underbara göteborg. Grått och blött.



Kommentarer
Postat av: caroline

ha ha ha ... vilken tur att du inte bröt dig

2009-12-16 @ 09:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback