fundering...

Kan vara så att jag framstår som världens mest störda människa nu, vilket jag antagligen redan klassas som av mina nära och kära. Men jag har en fundering som jag vill ha svar på. Vi har en hund på jobbet, Doris, en fransk bulldog. Hon älskar min värmefläkt under skrivbordet och hon fiser jäkligt ofta (lägg ihop 1+1)...
Nu till min fråga:
Varför ändrar hennes anus färg? Ena dagen är det rosa, andra dagen helt kolsvart?
Jag får inte ihop det.. När jag frågade Andreas, Doris husse fick jag en blick som sa mer än tusen ord. Men konstigt nog var inget av dem svaret?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Hahahahahahahaahhaahahah.....suck Elin...när man nån gång har tråkigt då är det bara till o läsa något som du har skrivit någonstans så blir allt så mycket lättare....;P Du e störrrrd...på riktigt!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback