FFF

Fucked For F(L)ife.
Hittade precis min och Emmis gamla "fanclub-sida" på Facebook som vi flitigt använde förr.
Har aldrig påstått att jag är normal, men när jag läste detta skrattade jag så jag blev uppriktigt sagt väldigt kissinödig. Tänker inte nämna några namn, men om ni är någorlunda klipska ska ni nog kunna gissa vem som gjort detta.


"Ska vi köra en liten FRÅGETÄVLING för att få igång den här sidan lite!?

Nåå, vem av Emmi å Elin lyckades med detta:

Vaknar så trött att man kan uppfattas som handikappad, klär sig... går till bussen, märker att de skaver mellan benen, orkar inte bry sig.. väl på jobbet, skaver fortfarande, går på toa, tillbaka till arbete, skaver änn
u, på toa igen..tillbaka.. but the skav wont go away.. 3e gången gilt på dass.. till sin förvåning märker då hon att stringen är på helt fel håll..alltså de snöret som ska va på höften är mellan benen.. MEN orkar ej ta av sig byxorna helt utan väntar med att ändra tills hon kommer hem från jobbet X antal timmar senare...


Guess who??"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback