morgonens

Andreas sitter och pratar om sin sambos graviditet och sin nya cross, lite blandade ämnen sådär.
Jag lyssnar med ett halvt öra, korrekturläser med ögonen, och skrattar åt min vän Emmi på facebook, då plötsligt Andreas tittar på mig och utbrister:
- Har inte musen blivit jävligt slapp?!
Jag avbryter allt jag gör, kollar upp och känner hur brytet bubblar upp. Skrattar så jag får magknip, då han fortsätter gräva sin grav.
- Känner du inte att den blivit slapp när man klickar på den? Ja, asså det känns inte.
Jag fortsätter garva...
- Men Elin, jag snackar inte om din mus. Datormusen din idiot! Åååh..
Men det är för sent. Säger man en sådan sak till mig får man räkna med att jag anordnar en skrattbryt fest.

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag kan garanterat lova Andreas, att det är fanimej Elins mus som blivit slapp - ingen annans!

Postat av: CaTTis

Man kan säga att han serverade den på silverfat för fan...=P

2010-11-18 @ 00:34:32
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback