stenkoll

Andreas trallar in på jobbet efter en "härlig" morgon hos tandläkaren. När han pratat oavbrutet i 20 minuter om tandsten (skojar inte) bränner jag av kommentaren:
- Men helveeeteee, har du inte fått prata någonting denna morgonen eller? Jävla ordbajsande!
Han kastar då ett gossedjur i huvudet på mig och jag ger honom mördarblicken som bara går att få till denna tiden på månaden. Då kläcker han:
- Är det som den 25e fast nu den 3e? Skönt att det funkar igen! (Andreas lider av kronisk positivitet)
Härligt att min arbetskollega har stenkoll! Måste ju vara för att jag är så oerhört positiv och käck!
Och för er som klagar på mitt humör, prova själva att stoppa upp en elvisp i röven och försök vara glad (ja, för det är oftast killar som klagar. Ni ingen jävla aning om hur bra ni har det, era jävlar).
Ska bli fantastiskt kul att jobba i natt, känns som att en burk med alvedon är lämpligt. In i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback