welovebeauty.se

Kanske har den största bloggen i världshistorien, men det betyder ju inte att jag inte ska kunna erbjuda mina läsare något lite extra såhär i vintermörkret!
Ett par vänner till mig har startat en e-handelssida där de säljer de senaste hårdvårdsprodukerna för både killar och tjejer till bra priser. Eftersom jag själv är en sucker för Tigi's produkter, kan jag varmt rekommendera deras "dum blonde" schampo och balsam för er med lite halvrisigt hår, det har iaf räddat livet på mitt skatbo!
Så för er stjärnor som läser min blogg kan jag nu erbjuda en kod som ger er 15% rabatt vid ett köptillfälle. När ni lägger er beställning skriver ni vackert in "Lindbladh" vid rabattkoden så dras procenten av i kassan.
Framöver kommer de även erbjuda både makeup och hudvård! Vilket är perfekt om man som jag skulle behöva två av mig själv ibland. Bara två musklick så är man hemma ;-)
Gå nu in och handla lite julklappar till dig, dina nära och kära och sprid budskapet vidare!

www.welovebeauty.se
"Hos oss hittar du alltid de senaste hårvårdsprodukterna från de allra största märkena.
Vi garanterar alltid äkta produkter till förmånliga priser, snabb leverans och säker betalning!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback