förlåt...

... mig Fader, för jag har syndat. Jag har hamnat i en ond ond cirkel. Jag älskar skor alldeles för mycket för mitt eget bästa. Finns det typ "Anonyma Skofetischare" så är det dit jag ska gå. Trots att det var grymma VIP-priser och allt det där som hör till, så är det aldrig okej att beställa 6 par skor Elin, speciellt inte när man redan köpt sina drömskor. Men fy i röva vad lycklig jag är ha ha. Nu tänkte jag gå och köpa mig en hederlig kycklingsallad eller några bitar rå fisk innan Mr. Pläp makes his entrance, så att säga. Sen ska jag trycka matchställen inför söndagens match. Kul!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Jag hoppas det skall stå "CaTTis är grymmast!" på matchställen??? Annars kommer jag lätt sabotera dem...

Postat av: GUD FADER

Käre barn,



Skor är icke synd. Det är frästelse som man ej kan motstå.

Rensa ditt dåliga samvete.

Din bror och mitt barn Jesus älskade också skor. Han beställde fler par, i skinn, av den lokale handlaren.



Gläd av dina nya uppenbarelser. Du skulle likaväl inte kunna haft några fötter att pryda.



Gud

2010-10-26 @ 13:26:15
Postat av: Elin (Lindbladh)

Känns skönt att jag har fått Guds förlåtelse alltså... Oerhörd lättnad!



Cattis: haha, sorry! Lovar att jag ska trycka dit det så fort jag får chansen!!

2010-10-27 @ 10:23:24
URL: http://pelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback