hjärtinfarkt?

Sovit som en stock i natt, men det kanske inte är så konstigt efter gårdagens bravader? Vaknade en gång runt 3-tiden eftersom jag plötsligt kände ett enormt tryck över bröstet. Trodde självklart att min tid var ute, hypokondriker som jag är. Att hjärtinfarkten var ett faktum. Men nej, det vara bara tjockekatten som tyckte att hon också borde få sova i sängen och helst på mig. Efter ett antal nedputtningar och ramsor av fula ord gav hon upp. Vi är inte riktigt överens på den punkten än, men we'll get there så att säga, annars blir jag tvungen att strypa henne. På riktigt.

För övrigt en ganska bra morgon, förutom att killen bredvid mig på buss 60 halar upp en kebabrulle 07:45 på morgonen. Inte okej. Lukten slog mig som en karatespark, kände att allt jag ätit på morgonen (mina vitaminer) började åka hiss i magen. Fasar inför den dagen jag verkligen är gravid och känslig mot lukter. Kan bli en och en annan kaskadspya då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback