It's those little things...

som kan göra en hel dag. Sitter på jobbet, allmänt trött på läget. Mr. Pläp babblar på om sina frimärken och kollegorna stripar en bil. Och som en blixt från klar himmel dyker ett blombud upp. Lägger inte ner något större engagemang i det hela eftersom jag tar för givet att de inte är till mig. Men så hör jag mitt namn..
Vet ni hur mycket en sådan gest kan göra? Jag log resten av dagen. Så min uppmaning till er, kära läsare, är att ni skickar en liten bukett till dem ni håller nära hjärtat - kompisar eller käraste, visa att ni bryr er. Det kan göra stor skillnad för den personens dag (sen kanske ni med käraste får er nåt gött när ni kommer hem också ha ha!).
Åter till mig. Tack söta du för de fina blommorna och för hela grejen i sig. Otroligt uppskattat!
För övrigt en ganska normal morgon. Precis druckit min dagliga coca cola dos och tänkte nu åka ner till ICA och handla mig lite frukost. Det ni!


Kommentarer
Postat av: Aset Emmi

Jag tror fortfarande att dom skickat fel.. HAHA

2010-10-27 @ 10:10:47
Postat av: Anonym

vet du ff inte vem dom är från??=) vad stod det på kortet ?? :)

2010-10-27 @ 10:18:26
Postat av: Elin (Lindbladh)

Jo, nu jag har allt luskat reda på vem som skickat dom! Men han vill förbli anonym, annars hade jag gått ut med bild och helt tjottablängen ;)

Postat av: CaTTis

TELL ME vem som skickade...=)

2010-10-27 @ 18:03:11
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback