konstaterande

Jag föddes utan simultanförmåga, jag är mer man än kvinna fick jag precis konstaterat för mig. Samtidigt som jag satt i telefon med EKA hamnade jag i en mailkonversation med Sävehof's IK angående lite trycksaker.

Skulle då skriva:
Självklart ska jag hålla koll på marginalerna och justera dem om det behövs.

Det blev:
Sjlvkart ska jag hålla kålla på marginalerna och justea dem om behövs.

Fick svaret:
Toppen! Antar jag iaf? Härligt att se att simultanförmågan kan vara kass hos det kvinnliga könet också ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Givetvis Elin! Ta med dig maddis så delar vi en baginbox! :)

Postat av: CaTTis

Hahaha, underbart! =P

2010-10-22 @ 08:43:30
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback