konstaterande

Van buss/tågåkare som jag är ska jag nu konstatera ett par saker. Ren vett och etikett.

  • Barn över ett år ska inte amma. Det är äckligt! Vad är grejen med att dra ut en meterlång tutte så ungen kan sitta bredvid dig och suga, medan den pratar om vad de gjort på dagis? Det funkar inte. Då har det liksom tappat sin funktion?
  • Araber och sina telefoner. Jag är inte rasist, detta är bara ren fakta som jag samlat på mig efter 100 års pendlande. Araber överlag har missuppfattat grejen med telefonen. När man har den behöver man inte skrika över halva Västra Götaland. Telefonen har den funktionen att man kan höra dig ändå?
  • Busschaufförer är livsfarliga. Om de inte försöker köra ihjäl dig, så hettar de upp bussen tills den blir en rullande bastu. När jag gick av var jag skakis och uttorkad.
  • Folk från Lilla Edet är socialt missanpassade. Speciellt i åldrarna 12-20.

Over and out. Nu ska jag äta innan jag får blodsockerfall!

Kommentarer
Postat av: Malin olofsson

hahha!!! jag instämmer på ALLA punkter!

Postat av: Emmi

HAHAH Lilla Edet, HATA! Hahahahahah.. saknar våra kolletiva turer ihop :-P

2010-10-07 @ 11:11:44
Postat av: CaTTis

HAHAHA, you just made me smile!

Älskar ditt sätt att uttrycka dig, PELIN!

Kram

2010-10-07 @ 12:17:10
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback