snart...

Man märker att man pendlat kollektivt alldeles för länge när du:
  • Vill hjälpa killen som hotar med att hoppa från Angeredsbron och därmed stoppar upp all trafik med en liten vänlig knuff i ryggen.
  • Kan nosa dig till de jobbiga djävlarna som tycker det är okej att kallprata med främmande människor.
  • Hoppas att idioterna som tycker det är okej att promenera på spåret och stoppa upp all trafik, blir överkörda om och om igen.
  • Kan snacket alla konduktörer drar i högtalarna innan avgång, utantill.
  • Tycker det är okej att bli stjärtad i ansiktet av stående passagerare.
  • Hejar på sina "pendlar-buddies"
  • Kan se vilka som fattas varje morgon och på riktigt undrar vart de är.
Kan ni förstå lyckan jag känner när jag kan säga att jag slipper detta om en vecka eller två?

Kommentarer
Postat av: Emmi

Jag kommer sakna dina stories... haha!

2010-10-21 @ 11:53:48
Postat av: Malin

Haha jag med! Du är för härlig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback