virrvarr...

Igår rensade jag mitt huvud. Satt och skrev nonstop en timma i en bölhet bastu.
Kom ut både klokare och betydligt mer svettig än innan. Jag gjorde iaf som jag skrev och jag har redan fått väldigt positiv feedback. Kanske blir 2011 vad jag tänkt ändå?
Jag förstår inte varför jag är så rädd för att satsa ibland? Man lever bara en gång. Du har ett liv på dig att göra allt som faller dig in. Och vet ni, det tänker jag göra nu. Jag visar det kanske inte alltid, men innerst inne har jag en enorm drivkraft och den ska jag släppa fram nu. Leva livet och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: CaTTis

JUST DO IT! Jag vet att du kan!

Så jävla bäst är du... <3 och snart störst...



Då blir det Elin Lindbladh - Störst, bäst och vackrast! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback