En vanlig dag på jobbet...

jag: jobbar du eller?

Emmi: nää. jag kissar ut genom fönstret å försöker träffa folk med strålen... svårt när man är tjej... men man lever på hoppet visst?

jag: hahahahaha

Emmi: Vadå haha? Jag gör ju de? Är jag äcklig? Varför skriker alla människorna där nereifrån på mig?? Jag fattar inget, nöden har ingen lag? VISST???

jag: Visst! På tal om kiss... Jag måste göra just det... typ NU!

Emmi: Du kissar alltid? Du är som liksom bestående av 98% kiss och 2% chips? Å john tycker du är ett kap? kan inte hålla med.. men snygg är du... hur nu fan de gick till?

Emmi: Va fan blev du typ sur nu?

Emmi: Puss?

jag: hahahaha... John älskar mig för mina 98% kiss o 2% kiss..  Jag blir aldrig sur.. var tvungen att godkänna pappersprover

Emmi: är du 100% kiss?

hhahahahahahahahhahaha

jag: HAHAHAHAHAHAHA ja du ser ju? Inte har jag plats för hjärna iaf.


Kommentarer
Postat av: Ems

HAHHAHAHAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback