bara för att....

Jag har alltid varit en pojkflicka. Älskar sport i alla former, väljer gärna en bra fotbollsmatch på TV över Top Model, hatar att prata i telefon och tjejtidningar. Är ganska komplicerad som vän. Kvävs jag så blir jag som en sluten mussla. Men jag har några speciella trähattar som jag aldrig kommer släppa. Som jag håller extra nära mitt hjärta och som jag har galet mycket kärlek till, trots deras något efterblivna egenskaper.


Nilofar, min lillapa, min s-jab, min soulmate på alla plan. Hon är min klippa som jag alltid kan lita på, som alltid finns där trots att hon bor i Lissabon. Älskat henne galet mycket från första dagen jag såg henne då hon kom springandes över gräsplanen vid Kristinedalskolan med lampfrisyr och unibrow och frågade med andan i halsen om hon också fick vara med och spela fotboll istället för att hoppa hopprep. Hon har tydligen också bestämt att jag ska föda hennes barn eftersom hon inte vill bli slapp i fjösa. Hur det ska gå till rent praktiskt har vi inte kommit överens om än. Återkommer där.

Emmi är utan tvekan en av de mest viktigaste människorna i mitt liv. En något udda första date slutade med galen kärlek till denna något virriga människa. Med henne delar jag allt. Och då menar jag allt. Ibland blir jag tydligen lite för avslöjande, men det är okej. För hon älskar mig ändå! En stjärna i alla lägen. FFF! (Förstörda För (F)Livet(?))
Maria är som en syster. En mer fantastisk människa får man leta efter. Med henne har jag alltid galet roligt och vi delar de mest galna minnen tillsammans. 37 liter vin på två månader säger väl allt? Nu väntar hon sitt andra barn och jag unnar henne all lycka i hela universum. En riktig vän som finns där trots att man inte hörs av varje dag. Älskar henne otroligt mycket!
Yvonne, lätt en av de vackraste kvinnorna som satt sin fot på denna jord. Har aldrig träffat en mer sjuk människa med en galen utstrålning som kan få vem som helst att skratta. Hon har tagit mig med storm helt enkelt! Sympatisk och otroligt jävla askul! En kväll på Port du Soleil avslutades med en nota på 36 ljumma fish shot i vinglas och 5 ramlösa. Mådde vi bra efter det? Nix. Men fan va kul vi hade!
Caroline är min pärla, min lillfis! En vardagskväll på Strandgatan avslutades i den mest galna roséfyllan jag haft. Dagen efter fick jag sjukanmäla mig och skylla på dåliga musslor. Med henne har jag aldrig tråkigt och vi tänker så lika om allt! Nu väntar hon sitt första barn med sin "kapten" och ingen är mer glad än jag. Nu hoppas jag att de tar sitt förnuft till fånga och flyttar till göteborg så jag kan snosa bebis varje dag och dricka rosé med min absoluta favorit.
Elin a.k.a Werner är min partner in crime. En av de vackraste kvinnor jag träffat. Oändliga skrattbryt och galen kärlek finns alltid i närheten av henne. och det trots att hon tror att bacillerna på de offentliga toaletterna hoppar upp i fjösa på henne om hon inte lägger papper på sitsen, så hon tvingar alltid mig att kissa först för att ta smällen.
Madde a.k.a Kicken, Mad'De eller Clegget. Kärt barn har många namn. Med henne har man aldrig tråkigt. En riktig citatsprutare av rang. En fantastiskt sympatisk människa som alltid sätter andra före sig själv. Bäst när hon kör bil, sjunger med till Michael Jackson och racear med turkar nere i Malmö. Helt.jävla.underbar.
Masson är en av mina barndomsvänner. Med henne har jag nog gått genom det mesta och även fall vi inte umgås tillräckligt ofta i dagsläget älskar jag henne oändligt. Att vi blev ivägsläppta till Kos själva när vi var 17 kanske inte var våra föräldrars bästa drag, men det gav oss minnen för livet och galet mycket skratt. Bästa bästa!



Kommentarer
Postat av: airaM

TACK SÖTNOS!!!! ;)



Ingen alkohol på dej elle?

Postat av: caroline

all kärlek t dig.. 4 ever

2011-03-16 @ 18:06:27
Postat av: Nilo

hahaha dor av skratt! du e for fin!!!

2011-03-16 @ 20:42:45
Postat av: WoW

Du är världens underbaraste! Kärlek

2011-03-16 @ 22:42:29
Postat av: WoW

Du är världens underbaraste! Kärlek

2011-03-16 @ 22:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback