long time no see...

Förklaringen till min bloggpaus är att jag fick hybris.
Berömmelsen steg mig över huvudet så att säga. För att inte tala om de enorma summorna jag drog in på reklamintäkter varje månad, eller alla kommentarer som fullkomligt haglade in. Pressen att behöva leverera varje dag............................ Nä om jag ska vara allvarlig ett tag. Ni fullkomligt sög på att kommentera och ändå var ni 200 unika läsare varje dag? Vart hittar man motivationen då, kan ni säga mig det? Era as.

Tänker inte leverera en dunderhit såhär på direkten, för då får ni väl tokiga. Så jag börjar lite smått med en händelse på Condecco igår. Jag Emmi och Yvonne sitter vid ett bord ganska långt in i lokalen, bredvid oss sitter den iransk tjej och en ganska jätte utländsk tjej – ja, en neger helt enkelt.
Emmi börjar direkt prata om vår (för övrigt helt underbara) Londonvistelse och vårt besök på hiphop klubben Mayfair:
- Men hallååå, vet ni vem som addade mig på facebook igår??
- Nej snälla berätta!
- Han DJ Zimbaa... (och här brister hon ut i gapskratt)
Jag och Yvonne byter en skeptisk blick och frågar:
- Och vem fan var det? Och varför minns vi ingenting av detta??
- ÅÅÅH, men det var ju han JÄTTENEGERN som visade in oss på VIP-hyllan............... nästan skrekskrattade Emmi som bara hon kan, med sin gälla (!!) röst som skär genom allt.
Yvonne suckar tungt och utbyter en bedrövad blick med mig. Behöver jag säga att vi gjorde allt för att komma därifrån? Typ sjunka genom jorden samtidigt som vi nästan kräktes för att dölja skrattet som bubblade i hela kroppen...
Emmi som då upptäcker sitt misstag byter en panikslagen blick med mig och vrålar:
- AMEH ÅÅH... det var nog ingen som hörde......??

Emmi "h***n" Karlsson – smartaste 25-åringen på jorden.

Kommentarer
Postat av: airaM

Kommentar.

Postat av: Wow

Hahahaha bästa bästa!

Så jävla klockren, och då var detta innan det andra mongot kom och underhöll oss!

2011-03-27 @ 10:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback